החשיבות של תמיכה טכנית לעסק שלך 24/7

החשיבות של תמיכה טכנית לעסק שלך 24/7

כל עסק שרוצה להצליח חייב לעבוד כמו מכונה משומנת היטב. עליו להיות מסוגל לספוג תקלות קטנות וגדולות כאחד מבלי שהדבר יפריע לו בשטף העבודה. הגישה הזאת כוללת עבודה מסורה ומרוכזת מצד כוח האדם, פעילות מתמדת של שיווק וגיוס לקוחות, וכמובן, תפקוד מלא ותחזוקה שוטפת של מערכות המחשוב והמכונות המבצעות את העבודה. כיום, כל התפעול הזה תלוי במרכיב האחרון יותר מתמיד.

 

אין כמעט אדם שלא משתמש במערכות מחשוב בחיים האישיים והמקצועיים שלו, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בעסקים שזקוקים לשירותי מחשוב. עסקים תלויים ביכולת של המחשב לשמור את המידע העסקי ואת הסודות המסחריים שלו, לתפקד בצורה יעילה ולהיות מוגן מנזקים חיצוניים. עסק המחזיק במערכת מחשבים שאינה נמצאת תחת השגחה מקצועית, עלול לסבול מנזקים רבים. ההתחלה יכול להיות פגיעות חומרה מזעריות הנגרמות מקצר חשמלי ואך ההתקפות עלולות להחמיר עד לפריצות סייבר מכוונות שנועדו לפגוע בבית העסק.

 

הנזקים הללו יכולים לגרום להפסד של רווחים ולהפרעה חמורה לתהליך העבודה התקין. ואולם, לא כל עסק יכול להרשות לעצמו להעסיק מחלקת IT ותמיכה טכנית משלו שתעמוד לרשותו בכל עת. חברות תמיכה טכנית רבות יכולות לספק בדיוק את אותם השירותים, וכך בית העסק יוכל לזכות באותו הביטחון תמורת השקעה קטנה בהרבה.

 

מה יכולה לתת לכם חברה מקצועית ומיומנת לתמיכה טכנית?

 

1. ניטור שוטף של מחשוב העסק – בעזרת האמצעים הזמינים כיום, אפשר לפתור את התקלות עוד לפני שהן מתרחשות. הדרך לעשות זאת היא על ידי מעקב קבוע אחר המתרחש מאחורי הקלעים באמצעות דו”חות יומיים. על הדו”חות יעברו מומחים במטרה לחזות תקלות אפשריות ולספק את המענה הדרוש ברגע הגילוי.

2. מוקד זמין – אי אפשר לגלות את כל התקלות באמצעות דו”חות יומיים. גם אם התקלה כבר קרתה, הדרך הטובה ביותר לטפל בה היא במהירות הגבוהה ביותר. אם תשכרו חברה מקצועית, היא תספק מענה מהיר ויעיל לתקלות ושאלות 24/7, ולא תנוח עד שהתקלה תיפתר.

3. תחזוקה, טיפול ושדרוג חומרה – בעולם המחשבים של היום קיימות אינסוף אפשרויות טכניות המתאימות למגוון רחב של מצבים. השאלות שעומדות בפני קניין העסק הן לא רק איזה מותג ודגם יש לרכוש, אלא גם כמה מוצרים יש לקנות ואיך לשמר אותם. הקניין נדרש לעוד שלל שאלות שרק המומחים ידעו לענות עליהן.

4. אבטחת מידע – יש אלף ואחת דרכים לחדור למערכת מחשבים סגורה של עסק ומניעים רבים לביצועו של מהלך זה. גם אם תנהלו את העובדים שלכם בתקיפות ותדאגו שהם יעמדו בנהלי אבטחת המידע ברמה הגבוהה ביותר, אתם עדיין לא תהיו חסינים מפני פגיעה. לכן, יש צורך בגורם שידע לא רק להתקין ולשדרג באופן תכוף את ההגנה הפסיבית כגון חומת אש ואנטי וירוס, אלא גם ידע לבצע תקיפת נגד בזמן אמת אל מול קודים זדוניים שחדרו לכם למערכת.

 

אילו תכונות כדאי לחפש בחברת תמיכה טכנית מקצועית?

 

ראשית, גם אם האתר של חברת התמיכה עשוי טוב ומשדר יוקרה, אתם עדיין צריכים לברר האם החברה צברה די ניסיון בעבודתה הקודמת מול עסקים הדומים לשלכם. חשוב גם לבדוק האם העובדים של חברת התמיכה מנוסים בהתמודדות עם קשיים במבחן המציאות. בנוסף, חשוב מאוד שההצעה שלהם תכלול תמיכה ובקרה צמודות ויומיומיות, כולל מענה מהיר לכל התקלות.

 

אנו צברנו ניסיון רחב בתמיכה טכנית בחברות מובילות בכל רחבי הארץ. אנחנו גאים לשרת עשרות לקוחות מהמגזר הציבורי, הפרטי, מעולם ההיי-טק, התעשייה והמסחר, ולספק להם שלל של פתרונות ואסטרטגיות חכמות להתמודדות עם אתגרי מחשוב וטכנולוגיה. אנחנו מאמינים שעבודה צמודה עם הלקוח ושירות מסור, הם השלדה של עבודת התמיכה הטכנית, ומשם אפשר רק לצמוח. אם אתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על השירותים שאנחנו מציעים, אתם מוזמנים לפנות אלינו בהקדם ולקבוע פגישת היתכנות.

לשיחת ייעוץ ללא עלות - חייגו למספר 03-6871317 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדםצרו קשר